عرفان لایت
 
عرفان لایت
اینجا چراغی روشن است!!!
 
 

عشقی که هرگز تلخ  نمی شود طعمش ماندگار است

اینجا پناهگاه کسانی که دنیا را به اتمام رسانده اند

اینجا آغاز دنیایی جدید است

اینجا شما را می نویسم تا خوانده شوید و میهمانتان  می کنم به یک فنجان عرفان با طعمی لایت



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت0:29---11 تير 1393
سلام با ارزوی موفقیت احسان عزیز
پاسخ: دم شما گرم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:38---6 خرداد 1392
عرفان جان ممنون از لطفت ولی اگه دقت کنی میفهمی که اینا خاطراتمه.

sadaf
ساعت10:09---28 فروردين 1392
غروب شد خورشيد رفت ...

آفتاب گردان به دنبال خورشيد مي گشت...

ستاره چشمك زد، آفتاب گردان سرش را پايين انداخت...

گل ها هرگز خيانت نمي كنند.


alone77
ساعت10:55---18 دی 1391
قشنگه.بیا وبم ..خوشحال میشم

حرفهایی برای نگفتن
ساعت18:47---3 آذر 1391
سلام عالی بودپاسخ: ممنونم شما نسبت به من لطف داری میدونم خیلی وقته آپ نکردم چون یکم سرم شلوغه و تمام وقتم رو گذاشتم واسه کتاب شعرم به همین واسطه کمی از قالب نثر دور شدم و به سمت مثنوی گرایش پیدا کردم به زودی تنها مثنوی روی وبم خواهم گذاشت

رویای خاموش
ساعت12:59---21 شهريور 1391
سلام
دوست داشتین به وبلاگ منم سر بزنین و
نظر یادتون نره


آینه ی نابینا
ساعت15:25---8 شهريور 1391
تن های هرزه را سنگسار میکنند ؛ غافل از آنکه شهر پراز فاحشه های مغزی است . و کسی نمیداند ک مغزهای هرزه ،‌ویرانگرترند از تن های هرزه . فروغ فرخزاد

سارا
ساعت14:37---18 مرداد 1391
بدهکاریم به یکدیگر به خاطر تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها را بلعیدیم تا ثابت کنیم منطقی هستیم .
سلام دوست عزیز !
مختصرو مفید و دردمندانه حرف خیلی ها رو زدین . گاهی منم حس میکنم دنیا ب انتهاش رسیده و اونوقت میخام از ی جایی ی آغازی رو شروع کنم ک ب انتها رسیدنش تو دو قدمی من نباشه .
شاد باشین .


روزهای برفی
ساعت16:53---25 تير 1391
سلام....ازدوست عزیز...خواهش میکنم به وب من بیایدوپست جدیدمنو بخونید...فاتحه ای هم اگر بخوانیدممنون میشم......ممنون

negin
ساعت14:17---22 تير 1391
سلااااااااااااااااااااااااااام وبت خیلی نایسه
به منم سر بزن
امروز آپ کردم
خواستی تبادل لینک کنیم
خبر بده


ميثم
ساعت19:02---18 تير 1391
salam ehsan janmer30 be man sar zady manam linket kardam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 18 تير 1398برچسب:, :: 13:29 :: توسط : احسان وظیفه خواه

درباره وبلاگ
تمامی مشکلات را به فراموشی بسپار چرا که تا خدا فاصله ای نیست تنها فاصله از اینجا تا قلب توست
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عرفان لایت و آدرس mesl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 86941
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1